Zie dat Sivakov ook opnieuw bij de kern zit en Sterckx niet man ik begrijp dat niet echt ze !!! Zie Dhaene direct in de basis komen met naast hem dachelet ?
Bossut/Muyters
De Fauw Dhaene Dachelet Hamalainen
Colpaert delaplace
Teddy Matton Habib
Rossini
Ik begrijp het wel! Sommigen zouden spelers hier direct van hunne plaaster verlossen en dan direct de wei opsturen, want ze zijn zogezegd "fit". Ren? verklaarde zelf dat hij nog heel veel ritme mist en eenvoudige dingen nog fout doet, wegens een gebrek aan conditie/ritme. Stel je voor dat hij zwak speelt, dan heeft Darje de boter gegeten, h?...En Sivakov, die moet zijn draai nog vinden in Waregem, punt uit. Als je international bent in je land (al is het Kazachstan), dan kun je met een bal overweg. Komt er nog wel door. Of denk je dat die gast niet gescout werd. Trouwens, mijn inziens, een speler wordt aangetrokken omdat ie bij zijn ex-club goed uit de verf kwam. Niks garandeert zijn volgende club/land/omgeving dat het daar ook zo zal/zou zijn! Nogal goedkoop om dan te reageren van "de club kent er weeral geen kloten van"...Laat ons maar were nen echte 12 de man vormen vanavond en met zijn 8000 alle ons kelen schor zetten!