Auteur Topic: [VB] Essevee - SK Lierse  (gelezen 7897 keer)

Offline San Iker

• Leden
[VB] Essevee - SK Lierse
« Gepost op: oktober 07, 2011, 11:39:45 am »
Dit MOET gewonnen worden anders komt er nog meer kritiek dan er nu al is, o.a door uitslagen en het "Lemic-verhaal"

REF:EFONG NZOLO JEROME(24)
AR1:BOSSUYT GEERT(6)
AR2:DE VRIES ELLA(20)
OFF4:VANDERSTEENE JEAN-FRAN?OIS(6)

Was dat die vrouw die doodnerveus was in haar eerste match?

Offline jenske

• Leden
    • SV Anzegem
Re: [VB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #1 Gepost op: oktober 07, 2011, 12:56:05 pm »
We moeten gewoon winnen, anders zijn we de pineut!

Boer Boerie

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: oktober 07, 2011, 01:01:54 pm »
Klopt, dezen verliezen en dan mag er stilletjes aan paniek komen.
Lierse won nog niet dit seizoen zeker e :s
Da ze dan nog maar paar weken wachten ook :)

Offline Massaker

• Leden
« Reactie #3 Gepost op: oktober 07, 2011, 01:25:39 pm »
Ene Chris Janssens op de bank bij Lierse. De man die de richting van zijn kopballen bepaalde als de bal al vertrokken was...

Offline elarto

• Leden
« Reactie #4 Gepost op: oktober 07, 2011, 04:28:16 pm »
Ene Chris Janssens op de bank bij Lierse. De man die de richting van zijn kopballen bepaalde als de bal al vertrokken was...

Verklaar u nader? :)

Offline belli

• Leden
« Reactie #5 Gepost op: oktober 07, 2011, 04:55:44 pm »
en de scheids......heb Nzolo in Waregem toch nog niet veel deftige wedstrijden zien fluiten en altijd dubieuze beslissingen zien nemen...maar heb er vertrouwen in dat we gaan winnen!

Offline balboa

• Leden
« Reactie #6 Gepost op: oktober 07, 2011, 05:05:37 pm »
en de scheids......heb Nzolo in Waregem toch nog niet veel deftige wedstrijden zien fluiten en altijd dubieuze beslissingen zien nemen...maar heb er vertrouwen in dat we gaan winnen!

In Waregem niet alleen, hoor ! Ik vind hem persoonlijk de slechtste arbiter van heel 1ste klasse ! Hij is een paar keer arbiter v/h jaar geweest omdat hij altijd lacht (en zwart is) en zo op veel sympathie kon rekenen bij de spelers. Maar hij schijt in zijn broek als hij beslissingen moet nemen en staat veel te ver van het spel. Dat worden weer 90 stresserende momenten, dus !

Offline Daaihart

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #7 Gepost op: oktober 10, 2011, 11:49:54 pm »
We kunnen misschien ne keer uitpakken mee een nief liedje veur Jerome: 'Et les Lierois, et les Lierois c'est du ... '  ;)

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #8 Gepost op: oktober 11, 2011, 09:17:01 am »
Als we goed genoeg zijn, is zagen over de scheids overbodig. Klinkt clich?, maar klopt gewoon altijd! Ik herinner met vorig jaar SVZW-GBA (4-3), de remonte van t jaar na de rust, toen floot J?r?me ook niet super, maar haalden we 3 punten. De speeltijd is nu voorbij, vind ik. Willen we PO I halen (de 6de staat nu nog "maar" 3 eenheden voor ons) dan moet je thuis altijd winnen van Lierse. De volgende thuismatchen ook, trouwens (Cercle, STVV) en dan mogen ze ook buitenshuis eens een driepunter beginnen binnenhalen. De supportersactie loopt alvast gesmeerd. Dus weer een goed gevuld Regenboogstadion, zaterdag! Leuk! Ook het uitvak zal wellicht goed gevuld zijn, want Lierse brengt veel volk mee.

Offline Misterbio

• Leden
« Reactie #9 Gepost op: oktober 11, 2011, 01:29:17 pm »
Winnen punt uit

Offline neutraal

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #10 Gepost op: oktober 11, 2011, 10:03:40 pm »
Met alle zaken die er nu bij Essevee gebeuren, spelers die op training vechten, enz, is mijn pronostiek een verlies thuis tegen Lierse.  Ok, ik weet het, ik hoor neutraal te zijn, maar dat was ik ook tot ik hoorde wat er allemaal gebeurt de laatste weken.  Bye bye gezellig  provincieclubje, welkom maffia !

fox

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: oktober 12, 2011, 09:22:50 am »
Met alle zaken die er nu bij Essevee gebeuren, spelers die op training vechten, enz, is mijn pronostiek een verlies thuis tegen Lierse.  Ok, ik weet het, ik hoor neutraal te zijn, maar dat was ik ook tot ik hoorde wat er allemaal gebeurt de laatste weken.  Bye bye gezellig  provincieclubje, welkom maffia !

U verandert best van nickname.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #12 Gepost op: oktober 12, 2011, 09:43:05 am »
Als wij zaterdag winnen, dan denkt niemand meer aan dat verhaal van Lemic.

Offline Nonkel Bernie

• Leden
« Reactie #13 Gepost op: oktober 12, 2011, 10:08:57 am »

Belachelijk ! ::)

Offline die hard esseveeër

• Leden
« Reactie #14 Gepost op: oktober 12, 2011, 02:51:32 pm »
Het wordt dringend tijd dat de competitie terug van start gaat, dan hebben de mensen minder tijd ( en goesting ) om met allerhande randverhalen bezig te zijn en kunnen we eindelijk terug discussi?ren over de kern van de zaak: VOETBAL!!!
Mijn glazen bol voorspelt een moeizame, maar verdiende 1-0 zege tegen de Pallieters en we komen stilaan terug bij de mensen...  :)

Offline Massaker

• Leden
« Reactie #15 Gepost op: oktober 12, 2011, 03:01:51 pm »
Het wordt dringend tijd dat de competitie terug van start gaat, dan hebben de mensen minder tijd ( en goesting ) om met allerhande randverhalen bezig te zijn en kunnen we eindelijk terug discussi?ren over de kern van de zaak: VOETBAL!!!
Mijn glazen bol voorspelt een moeizame, maar verdiende 1-0 zege tegen de Pallieters en we komen stilaan terug bij de mensen...  :)
En dienen bol eeft al dienst gedaan zulle !

Offline die hard esseveeër

• Leden
« Reactie #16 Gepost op: oktober 12, 2011, 03:08:56 pm »
A, ge geeft eindelijk toe dat het nen bol is en gene cilinder met een gat vanboven...  ;)

Offline Massaker

• Leden
« Reactie #17 Gepost op: oktober 12, 2011, 04:35:33 pm »
A, ge geeft eindelijk toe dat het nen bol is en gene cilinder met een gat vanboven...  ;)
Al denk ik dat ge in dat laatste al meer gekeken hebt dan in dienen bol  ;)

Offline SVZWSteven

• Leden
« Reactie #18 Gepost op: oktober 12, 2011, 08:56:14 pm »
Zou Skulasson eens mogen starten tegen Lierse??
Iemand naar training al gaan zien...??

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #19 Gepost op: oktober 12, 2011, 09:21:09 pm »
Zou Skulasson eens mogen starten tegen Lierse??
Iemand naar training al gaan zien...??

Ik denk dat we al heel, heel, HEEL blij mogen zijn dat hij bij de selectie zal zitten...

Die zal eerst 2 matchen bij de beloften spelen hoor denk ik.