Zucht... Sommige reacties zijn echt niet om over naar huis te schrijven. Van enkele leden zou je denken dat het hun hobby is om het niveau steeds naar omlaag te halen.
On-topic dan maar: Toen ik het nieuws vernam wist ik toch ook even niet wat er gebeurde. Donderslag bij heldere hemel. Net als je denkt dat de rust is teruggekeerd, komen ze met zoiets af. Door het forum er even op na te lezen weet je meteen dat dit geen goed nieuws is voor de stabiliteit die onze club had. Plots gaat alles een versnelling sneller, wat goed is voor de toekomst. Maar voor mij stopte toch even de goed-nieuws-show. Ook al ligt mijn hart in Waregem, voor mij mag het blijven zoals het is. Het is Zulte Waregem en onder die naam hebben we ook geschiedenis geschreven. De "politici" weten gewoon niet waar ze aan beginnen. Voor hen zijn het slechts enkele letters, voor ons is het de naam van onze club! Als je zomaar iets kan eisen omdat je iets aanbied (ruimte, geld,...) dan vind ik het behoorlijk zwak. De 'voor wat, hoort wat' mentaliteit staat mij alles behalve aan.
En ja, natuurlijk zijn er heel wat supporters tevreden. Hun volste recht, maar laat het toch blijven zoals het was. Maar ja, wie ben ik.