Doelpunt is volledig Bossut zijn fout, hij staat achter zijn muur, je leert van bij de preminiemen dat je daar niet mag staan. En met uitspraken van ik verwachte de bal daar, daar koop je niets mee. Verder zat hij ook nog eens schoon onder ne corner. Moest dus 2 dingen doen gisteren en deed het 2x slecht, laten we het op de koude steken.
Verdedeging vond ik vrij goed. Miguel verloor geen enkel kopduel alleen dat uitvoetballen moet beter. Mareval hield Barda uit de match maar zijn fout was onnodig. DE andere 2 in de defensie waren degelijk.
Buffers voor de defensie, Colpaert en Hyland waren ook goed, Hyland was zelf schitterend. Wat mij betreft mag er in extra time een kleine bloemlezing zijn over zijn schitteren zolenwerk, precies zaalvoetbal.
En dan de 4 offensief ingestelde spelers: ZWAK.
Traore kan geen kopduel winnen, Delaplace heeft goede wil maar het komt er nog niet uit, Teddy, zagen en doen, maar hij zou beter achter nen bal lopen alstie da moe doen.
En Matton speelde op hetzelfde niveau als al zijn vorige matchen, slecht dus.
Bokila en Nfor ingevallen maar niet gezien.
Jammer ook dat we bij corners nooit echt een kopper hebben, en ook onze voorzetten worden zelden of nooit richting doel gekopt.