Als je iedereen waarschuwingen begint te geven omdat ze geen bal van voetbal kennen of omdat jij denkt dat ze geen bal van voetbal kennen, dan zal er al helemaal niets meer overschieten.
?
Ik vind dat er nogal wat mensen denken dat ze boven de rest staan, vaak omdat ze (al dan niet correcte) inside informatie hebben. Als iemand zijn of haar mening durft te geven dan wordt die vaak zodanig afgebroken, zodat ik me kan voorstellen dat er nog maar weinigen zin hebben om verder hun mening te typen, met als gevolg dat de topic helemaal dood bloedt.
Het valt me ook op dat er weinig goede, volwassen discussies zijn, waar mensen argumenten en tegenargumenten geven, ik herinner me dat dit vroeger toch anders was.
Misschien ligt dit aan de lay-out die ik nu persoonlijk heb - misschien kan je dit veranderen, ik ken er maar weinig van - maar het is allemaal nogal grijs qua aanblik, het forum. Misschien zou het leuk zijn om er wat meer kleur in te steken, het logo van Essevee of dat van SV5381. Ik denk dat het al veel zou doen. Een pronostiek lijkt me ook wel leuk, al neemt dit inderdaad veel tijd in beslag voor zij die het allemaal moeten bijhouden. Misschien hebben er mensen wel zin in, om dat op zich te nemen? Kan je eens voor polsen?! Het deel 'diverse' zou ook veel levendiger mogen zijn, met topics over allerlei, foto's, randgebeuren, nieuwsfeiten,... Maar goed, dat moet van de leden zelf komen ook natuurlijk.
Verder heb ik ook dagelijks last van die vreemde letters, heel irritant.